lördag 21 februari 2009

Förtroende kris?

En för mig "säker" källa menar att en av världens bästa reggae skivor ska vara inspelad/producerad i Malmö. Saken är den att jag gav mig in i en diskussion med en person om reggae musik för ett par dagar sen. Jag förklarade att att en skiva skulle ha varit inspelad i Sverige och sedan skulle intäkterna ha varit grunden till en studio på Jamaica.

Är det en skröna? Detta gnager på mig, jag googlar efter svar. Kan inte hitta något om Malmö!

Detta gör ju inte saken bättre! Fan, vad ska jag göra? Internet är inte idiot säkert, men man kan kan hitta det mesta. Finns denna tråd så borde allt finnas. Jag är med på FB!!!

1 kommentar:

  1. Korrekt. Det här är en efterhandskonstruktion. Och Internet snackar bara skit. Ska besöka skivägaren snart. Kan inte tänka mig att jag skulle minnas fel.

    SvaraRadera