fredag 13 november 2009

Ett år sedan jag började blogga!

Nu har det gått ett år. Jag har jobbat sedan april, Tuvan går på förskolan. Det är fredag, det mesta är sig likt. Linnèa har somnat i soffan och jag F5:ar gnagarforum. AIK har vunnit dubbeln ( kanske inte så vanligt, men det får gärna bli en tradition ) och vädret suger. Tuvan pratar som en galning.

- pappa sitt ordentligt i soffan.

- pappa inte sitta vid datorn.

- pappa dricker öl.

- pappa sitt på golvet, leka med legot

En typisk tvååring?




Vi hörs väl om ett år?

2 kommentarer:

  1. Hallåååå... JAg vill läsa mera!! Lägg upp fler filmer på Tuva.. då blir jag lycklig!

    SvaraRadera
  2. Som en snart 28 åring blir man väldigt sugen på att skaffa en mindre version av sig själv när man ser så sjukt charmiga videoklipp.! :)

    Trevlig helg på er/ Din bordsgranne 12 o´clock

    SvaraRadera