fredag 23 januari 2009

Jag hade en gång en båt

Vad är en bra blogg? En blogg som min är inte bra, jag tror inte att jag skulle ha läst min blogg om jag var någon annan. Kanske om jag kände mig och var lite intresserad, men inte om jag inte kände mig. Ofta är det väl så med personliga bloggar? Det finns undantag, har följt två stycken bloggar som jag tror genererat en hel del trafik. De är i och för sig skrivna av samma kille, men de är helt enkelt underhållande. Tyvärr är bloggarna vilande och jag tror det är fler än jag som väntar på nästa inlägg. Det senaste avslutades nämligen med en cliffhanger.

"Jag vet inte, kan återkomma när jag har ett jobb."

Fan vad jag hoppas att han får ett jobb!

Men om ni har lite tid över så kan ni börja här. Nu får ni inte läsa sista sidan först utan börja från början.

Del 2 är inte riktigt lika lång, men den är under arbete hoppas jag?

När någon av dem kommer igång så kommer de garanterat hamna under min bloggrulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar