fredag 30 januari 2009

Telefonkö

Känns som att jag spenderat hela dagen i telefonkö. Har försökt få igång ett IP-telefonabonnemang. I butiken sas att det bara skulle vara att koppla in. Nu var det inte så, så jag fick ringa supporten. De sa att jag skulle öppna portar i routern, vilket jag redan gjort. Testade igen med en annan router, fungerade inte heller. Kopplade in telefonen direkt i nätverksuttaget fungerade inte heller. Så efter att har suttit 30 min i kö 4 gånger, samt att de vidarebefodrat mitt ärende till huvudkontoret ringer jag upp en sista gång och säger att det inte är hos mig det är problem. Får prata med en tjej som kollar mitt konto och ser att De gjort fel!!! Så nu fungerar telefonen och jag har TP kablar över hela lägenheten. Mina kabeldragningar är helt förstörda! Tuva tycker det är kul med sladdar så hon hade mycket att leka med. I vanliga fall när hon drar i sladdarna blir det ett bestämt Nej, men jag kände att det var bättre att skita i och säga nej. Det skulle inte ha låtit bestämt utan det hade varit ett förbannat och frustrerat NEEEEEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar