onsdag 26 november 2008

Ler gayigt!

Kom till jobbet en dag för ett par månader sedan. Mina kolleger sa att jag ler gayigt. Vafan, vet inte riktigt hur jag ser ut när jag ler. Ska jag le på bild så kan jag väl tycka att jag ser rätt konstig ut, tycker inte om att vara på bild, men gayigt?. Jag hade blivit googlad, tydligen en kille som jag delar namn med som har en blogg där han ler gayigt. Internet är nog världens största garderob. Alla skelett är inte ens egna, men följande är mitt och är 12 år gammalt. Skelettet!

Inget försvinner på Internet, tänk om man kunde förvara sina nycklar här?

Så det gäller att tänka efter när man gör något på Internet. Det jag skriver står jag för just nu, men om 20 år? Antagligen, men jag kommer att få stå till svars för varför jag la upp en massa bilder på Tuvan. Hennes arbetsgivare har googlat fram dem och frågar henne om hon fortfarande tycker om snor.

1 kommentar:

  1. Fattar nu varför jag alltid tänt på ditt leende!!
    Kul med skelettet - funbase känns verkligen nostalgiskt - undrar om man själv har några ben ute på nätet???/
    Tuvas farfar

    SvaraRadera