fredag 28 november 2008

Min första "riktiga" kommentar!

Det här med kommentarer på bloggen är alltid kul, man vet att man blir sedd. Jag har en del kommentarer från familjen. Kanske är det barmhärtighetskommentarer, inte för att jag tror det ;-). Jag skriver ju väldigt bra/kul/intressant! Men jag har nu äntligen fått en kommentar av en riktig läsare. En annan pappa som bloggar.

För att generera trafik, få kommentarer, så gäller det att fiska. Fiska gör man genom att kommentera på andras bloggar. Kanske skriva ett inlägg som en kommentar på någon annans åsikter. Det är väl "the circle of life" för en bloggare. Efter ett tag så blir bloggen så stor så man slipper fiskandet, eller så nöjer man sig med den lilla läsarskara man har.

I början av en bloggs liv så gäller det att ta vara på de få besökare man har. Så jag tänker nu tacka och länka till Daniel som var den första för mig okända person som kommenterade min blogg. Tack för din kommentar Daniel!

Detta i sin tur kommer förhoppningsvis leda till ytterligare ett besök från Daniel då jag kommer att kommentera hans blogg samt bifoga en länk till detta inlägg. Cirkeln är sluten eller vad man kan kalla det?

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Stort tack. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte riktigt satt ett datum men i mars blir det nog. Ska bli riktigt roligt.

    SvaraRadera