måndag 15 december 2008

Vad ska man med verklighet till när det finns statistik?

Ska jag sluta blogga? Har väntat med att kommentera min lilla undersökning jag hade förra veckan. Blogg kanske inte är något för mig? Jag skulle kunna ringa alla mina läsare och prata istället för att försöka få ihop en massa med bokstäver.



Med mina 9 läsare så skulle det nog gå snabbare att ta det hela över telefon? Majoriteten kommer väl ändå bara till mig för att min älskling har låg inläggsfrekvens just nu. Så vill ni att jag börjar phlogga (phonelog) så är det bara att lämna nummer i kommentarerna.

1 kommentar:

  1. Ställ en fråga som läsarna inte kan låta bli att svara på så får du se hur många som röstar. Jag är en stalker (vägvisare). Jag läser dina rader vare sig din (och min :))älskling skriver eller inte. Tydligen inte så enkelt att få publik och läsare

    SvaraRadera